در Mass Effect: Andromeda مسیر رسیدن به اهداف داستانی همیشه در نقشه مشخص نیستند

ساخت وبلاگ
شرکت بایوور (Bioware)، به هواداران خود اطمینان داده که مسیر رسیدن به اهداف داستانی در عنوان Mass Effect Andromeda، همیشه در نقشه مشخص نخواهند بود. یکی از نگرانی های همیشگی هواداران قدیمی سبک نقش آفرینی، آن بوده که نسخه های جدید از سری عناوین مورد علاقه شان در این سبک، بیش از اندازه آن ها را برای رسیدن به اهداف بعدی در ماموریت هایشان راهنمایی کنند. دوری از عناوینی که هیچگونه راهنمایی برای رسیدن به مقصد بعدی برای بازیکنان فراهم نکرده، و رسیدن به بازی های که یک نشانگر ماموریت بزرگ و براق در نقشه داشته که دقیقا به شما می گویند برای ادامه ماموریت باید به کجا بروید، باعث شده تا هواداران سبک نقش آفرینی نگران ادامه این روند در بازی های محبوب خود باشند. خوشبختانه این نگرانی با انتشار عنوان Legend of Zelda: Breath of the Wild و سیستم ماموریت دهی بی نظیر آن،مقداری کمتر شده و حال به نظر می رسد Mass Effect Andromeda نیز ادامه دهنده راه این عنوان بوده و به بازیکنان نمی گوید که برای ادامه ماموریت دقیقا باید به کجا بروند. استدیوی بایوور در نمایشگاه PAX East 2017 در مورد سیستم طراحی ماموریت ه ... بزرگ...
ما را در سایت بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیریت نیلو بلاگ big بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت: 1:15